26 December 2011

Garage Sale...

Kalau sebelum2 ni kami selalu ke garage sale (GS) kalau setiap hari Sabtu tapi kali kami pulak yang buat GS. Rasanya banyak sangat barang2 yang tak terguna dan Zie dah taknak guna dalam rumah ni terutamanya barang2 dapur. Memang dah banyak sangat sampai takde tempat nak letak. Selepas shipping hari tu Zie kumpulkan semua barang yang Zie rasa taknak tu di dalam garage untuk dijual di GS ni.

Welcome to our garage sale... ini kali ke2 kami buat GS, maybe kali ke3 dan terakhir akan kami buat sebelum balik next year. Rasanya memang banyak barang2 yang nak kami let go, tambah2 lagi kalau takde orang kite yang nak sewa di rumah kami ni.

Lepas dikumpul semua barang... boleh tahan jugak banyaknya. Itu lah time membeli lupa diri, tengok semua benda rasa nak beli... sekarang entak tak tahu nak letak mana.

Macam2 ada... kadang2 tu terlintas jugak rasa menyesal sebab duit banyak habis membeli di GS. Tapi bila dipikir2kan balik di GS macam2 barang boleh kite jumpa termasuk lah barang2 baru dan best2. Entah lah... rasanya nak stop dulu ke GS sebab kami pun baru lepas shipping. Letih packing hari tu pun tak hilang lagi...

Kami jual murah2 je... Alhamdulillah laku jugak barang2 ni...

Alhamdulillah ini hasil GS hari ni... best jugak sekali-sekala buat GS ni, selain dari dapat duit kite dapat kurangkan barang2 yang ada di dalam rumah. Barang2 yang tak laku kami akan jual masa GS terakhir nanti. Duit ni boleh guna untuk beli corelle baru... acah je baik simpan aje duit ni untuk Aqil dan Amalia beli mainan mereka,

No comments:

Post a Comment