05 December 2011

Alhamdulillah Aqil dan Amalia hepi...

Senyum dan hepi sebab dapat hadiah Ipod dari papa...

Amalia suka sangat hari ini sebab dapat Ipod, salah satu sebabnya Amalia suka sangat Ipod kerna ianya touch scrin... boleh lah dia layan youtube dan games tru Ipod je lepas ni. Pada mulanya hubby bawa mereka berdua ke K-mart untuk belikan Barbie doll aje dan untuk Aqil Ninjago. Balik2 tengok hubby belikan Ipod dan baju ala2 fairy untuk Amalia dan Ninjago untuk Aqil.

Bukan main hepi lagi mereka dapat apa yang dihajatkan. Mama pun suka sebab tengok anak2 mama hepi. Syukur Alhamdulillah... terima kasih jugak pada hubby sebab membuatkan anak2 hepi.

Semenjak ada Ipod ni Amalia kurang sikit mengadap laktop ni. Asyik dok layan games dia je. Jadi takde la mamanya ni kena tunggu time laktop ni free baru boleh guna. Boleh la jelajah ke blog2 masakan feveret mama, layan FB, layan masterchef Malaysia, tengok movie/drama dan seangkatan dengannya.

Harap2 tak berebut lah dengan abang Aqil nanti. Masing2 dah ada PSP tapi dah lama PSP tu tak disentuh. Nintendo pun Aqil dah tak berapa layan sekarang. Semuanya tersimpan dalam almari. Aqil sekarang dok minat Ninjago pulak... dah banyak koleksi Ninjago dia. Sebelum ni dok minat kumpul kad bola, kereta hot wheels, pokemon, wrestling dan sekarang Ninjago... lepas ni entah apa pulak. Macam2... kalau tak layan kehendak dia kesian jugak.

Amalia maintain dengan minatnya pada Barbie je... asalkan dapat barbie dan warna pink dia dah hepi sangat. dah berapa banyak barbie yang dibeli termasuk yang baru dan yang dibeli di GS. Bertuah anak2 zaman sekarang macam2 permainan mereka boleh main. Zaman Zie dulu ada satu je anak patung... dok main yang tu je lah sampai terkoyak2, lepas tu jahit... maklumlah adik-beradik ramai tak termampu nak beli barang mainan banyak2. Tapi itu pun dah rasa hepi sangat. Dulu lain sekarang lain... yang penting agar Aqil dan Amalia hepi.

No comments:

Post a Comment