30 October 2010

Majlis menyambut menantu

Majlis menyambut menantu berlangsug hari ini di kampung Yura di Segamat. Tak ramai yang dapat menghadiri kenduri ni sebab sekarang bukan cuti sekolah. Yang tak dapat hadir of course la aku dan famili sebab jauh. Ila dan famili pulak tak dapat hadir sebab Ila tengah sarat mengandung dan anak2nya sekolah dan Azam adik bongsu aku pun tak pergi sebab sekolah. Takpa walaupun kami tak dapat memeriahkan majlis Wak ni, kami dari jauh sentiasa mendoakan kebahagiaan Wak and wife. Akhirnya abang sulung kami ni terbuka jugak hatinya untuk mendirikan rumahtangga pada 29 Julai 2010. Moga2 lepas ni cepat2 dapat anak pulak.

Ni masa majlis akad nikah di Shah Alam pada 29 Julai 2010.

Selamat pengantin baru diucapkan kepada Wak and wife... moga bahagia sokmooo...

Wak (nama sebenar abang aku ni Murad tapi sejak dari kecil kami semua panggil dia Wak, so panggillan tu melekat la hingga ke hari ini) and wife, Yura. Pic ni masa majlis di Segamat.

Wak dan ma... I miss you ma... Bja beritahu Wak menangis masa majlis angkat nikah dan masa majlis menyambut menantu ni sebab teringat pada arwah abah. Kami pun sentiasa merindui arwah abah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah abah dan arwah kak Nora. Al-fatihah. Untuk Wak and wife, Yura semoga rumahtangga kalian berdua bahagia hingga ke akhir hayat dan ke anak cucu.

No comments:

Post a Comment