24 October 2010

Lamanya tak makan ikan fresh...

Hari ni kami bersama famili Gina dan famili Syura ke Torrens Island. Asalnya Gina yang ajak kami ke sini sebab sebelum ni Gina pernah ke sini. Kami dan famili Syura first time datang ke tempat ini. Tujuan utama kami datang ke sini ialah untuk membeli ikan fresh...










Ini la antara ikan yang kami beli... entah ikan apa entah, tomei rasanya (betul ke tak...) dan ikan ala2 ikan merah kalau di Malaysia dan 3 ekor ketam. Ikan pulak kami beli 3 kg... jenuh aku nak menyiangnya. Ikan yang dijual pelik2 dan takde pun ikan yang sama macam di Malaysia. Rasanya aku tak boleh makan ikan2 ni... tapi aku nak cuba buat kuah laksa mana tahu boleh makan. Aku memang memilih sikit kalau bab2 nak makan ikan ni... malah di Malaysia pun ikan2 tertentu je yang aku makan.

No comments:

Post a Comment