16 August 2011

Dua2 dah nak balik... huhu...

Iftar kali ni kami jemput Imah dan Haiza dengan famili masing2... Zie masak simple2 je... nasi putih, singgang daging, ayam goreng, sayur campur goreng, sambal belacan, makaroni bakar dan puding karamel as a dessert...

Rasanya ni lah tetamu kami yang terakhir yang akan balik for good. Mereka semua akan balik ke Malaysia dalam masa terdekat ni. Paling awal Haiza dan keluarga... buat Haiza semoga dapat meneruskan perjuangannya di Malaysia dan mencapai apa yang diimpikan.

Imah dah settle PhDnya... best je dengar, dah la dapat siapkan dalam masa 3 tahun je... memang hebat sebab jarang nak dengar orang yang dapat settlekan PhD dalam masa 3 tahun... ye lah buat PhD ni selain daripada usaha dan SV ia bergantung juga pada rezeki. Walau apa pun semoga sesiapa sahaja yang sedang buat PhD berjaya meneruskan perjuangan. termasuklah hubbyku.

Orang dok sibuk makan tapi Amalia asyik dok main dengan Tiha... Amalia boleh masuk dengan Tiha sebab masing2 mempunyai hobi yang sama iaitu minat apa sahaja yang berkaitan dengan princess, Barbie dan warna pink. Amalia memang minat 3 perkara ni kadang2 dok berangan jadi princess la, Barbie lah dan kalau boleh semua barangnya dia nak warna pink. Amalia tak puas bermain dengan Tiha... takpa lepas ni kite jumpa Tiha di Bangi pulak yer... Umar pun nak join sama sebab takde geng... sedih pulak rasa sebab Umar dah nak balik Malaysia. Takpa la nanti kite jumpa di Bangi yer Umar.

Macam biase sesi bergambar... ini la kali kedua hubby gunakan tripod kamera, so boleh la bergambar ramai2 macam ni... kepada Haiza/Azidi dan Imah/Nadzri terima kasih sebab sudi datang. Kak Zie ucapkan selamat pulang ke Malaysia, kite jumpa lagi di Bangi. Kami semua akan tinggal di sekitar Bangi je... so boleh la selalu2 berjumpa yer... Selamat Jalan...

No comments:

Post a Comment