10 January 2011

Ada lagi barang nak beli

Ada lagi barang yang orang pesan tak dibeli. Hari ni terpaksa ke TTree lagi. Aqil dan Yaya taknak ikut... mereka dok rumah Gina. Harap2 anak2 mama tak menyusahkan Untie Gina. Sampai2 di TT rupa2nya semua kedai tak buka lagi. Ahad jam 11 pagi baru bukak. Terpaksa la kami tunggu. Sementara menunggu tu aku tengok la apa2 yang patut. Lebih kurang 20 minit jugak menunggu.







Mujur ada barang yang aku nak di kedai ini... risau jugak kalau2 habis sebab orang dah mengharap tak sedap pulak kalau tak belikan.

Di sini pun kami masuk sebab nak beli barang orang pesan jugak. Memang hari ni shopping paling pantas beli je apa yang dah plan dan terus balik masak. First time jugak anak2 tak ikut... rasa pelik jugak sebab dah biase bawa Aqil dan Yaya. Lepas siap masak aku bawa makanan ke rumah Gina dan makan di situ. Aqil dan Yaya hepi je bermain. Risau jugak kalau Yaya menangis tapi dia main elok je. Lepas makan kami balik dan tinggalkan Aqil je di rumah Gina sebab Aqil nak tengok perlawanan soccer. Kami balik mengemas dan packing barang2 untuk bawa balik. Petang pergi ambik Aqil pulak... malam masih mengemasssss...

No comments:

Post a Comment