15 June 2011

Sempena apa pulak ni?

Sempena Mother'S Day hari tu hubby hadiahkan aku handbag ni... masih tak terpakai lagi, dok dalam plastik/paperbag dan berbungkus elok macam asal lagi. Tak tahu nak bawak pergi mana, bukannya selalu berjalan dok sini... paling kerap ke GS je, takan nak ke GS pun nak bawak handbag baru... sayang la pulak rasanya. So terpaksa la handbag ni duduk je diam2 atas almari dalam bilik aku tu. Sebenarnya sayang nak guna pun yer jugak hehehe... guna je la handbag lain dulu.

Belum sempat guna yang hari tu hubby dah belikan aku anak2nya ni... purse dan coin purse. Kali ni tak tahu hubby beli sempena sambutan apa. Dah orang nak bagi. aku terima aje la, ni pun rasanya dok terperuk kat bilik... sayang nak guna. Lagi pun dok sini tak perlu bawak cash...

Slig bag ni hubby belikan untuk aku bawak pergi jalan2 di shopping mall.... senang katanya, tak payah nak susah2 just silang je kat bahu, dok la diam2 kat situ... Ini pun tak pernah guna lagi, bila la hubby nak ajak pergi city ni? boleh la guna hehehe...

Link
So bertambah la koleksi Nine West aku... harap2 lepas ni ada la lagi. Boleh tak lepas ni kalau nak beli ajak Zie pergi sekali... boleh la Zie pilih yang berkenan dihati. Yang hubby belikan ni semuanya ok tapi kalau dapat pilih sendiri dibutiknya lagi syok. Terima kasih daun keladi yer abang, lain kali boleh la beli lagi.

No comments:

Post a Comment