20 May 2011

macam2 perkhidmatan ada kat sini



Masa ambik surat di letter box ada envelope kecik ni dan siap tercatat 'Adult Only'. Aku tak terpikir apa pun isi surat ni. Aku ambik dan terus letak di dalam rumah. Balik je Aqil dari sekolah terus dibukanya dan Aqil tanya 'surat apa ni mama?' Aku terpandang sepintas lalu dan cepat2 suruh Aqil simpan dan cakap 'entah surat apa entah macam ni... untuk orang yang sakit kot', malas aku nak explain apa sebenarnya... nanti panjang pulak citenya. Budak2 tak penting dan tak perlu tahu benda2 macam ni...

Apa tidaknya tengok la isinya... bahaya2, memang teruk betul, tapi bagi mereka perkara ni biase je. Lepas ni kena hati2... aku kena make sure Aqil tak bukak lagi surat2 macam ni. Walaupun Aqil masih kecik tapi dia dah tahu dan faham certain2 perkataan2 ni. Mengarut betul, kalau la isinya kupon atau baucer membeli-belahkan best.

No comments:

Post a Comment