15 January 2009

Rezeki Tahun Baru 2009/ 1430 H

Gembira dengar orang lain mendapat rezeki atau perkara yang mengembirakan pada awal tahun baru ini. Bila la pulak giliran aku...???.
Antaranya, kembar aku dan suaminya dapat bertukar sekolah...dari sekolah di Gua Musang ke sekolah di Kota Bharu. Boleh lah mereka duduk di rumah mereka di Pasir Tumbuh yang sebelum ini hanya dapat mereka huni pada hujung minggu dan cuti sekolah aje. Dah lima tahun mereka duduk di Gua Musang akhirnya dapat jugak berpindah ke Kota Bharu. Itulah dinamakan rezeki...lambat atau cepat Tuhan akan bagi jugak ...tetapi kite kena sentiasa berusaha dan berdoa kepadaNya. Akhirnya setiap permintaan akan dimakbulkan. Syukur.
Untuk aku...tungguuuuuuu...masa di mana Tuhan akan makbulkan segala permintaan aku selama ini.

No comments:

Post a Comment