07 January 2009

Hari kedua Persekolahan Aqil

Aqil masih menangis masa di sekolah KAFA...aku tinggal aje dia...biasenya kalau aku tiada dia ok je. Masa balik aku pergi tunggu dia awal2...happy dia nampak aku dan Amalia.
Petang masa nak ke sekolah...muka dia masam aje. Aku tunggu sehingga guru dia datang baru lah aku balik. Macam2 aku pesan pada dia. Masa rehat aku pergi dengan Amalia...aku bawakan sausage dan fries. Aku tengok dia dari jauh masa dia hendak ke cafe. Ok je... . Aku tunggu sehingga loceng rehat tamat. Amalia pun sibuk "ramai orangnya dia kata", bukan "ramainya orang" biaselah ayat budak2 tunggang terbalik. Aku ajar Aqil macam mana nak pergi rehat untuk esok dan seterusnya, lepas ni aku dah tak boleh tunggu dia masa rehat. Risau jugak aku memikirkan keadaan Aqil lepas ni. Moga2 Aqil dapat membiasakan diri dan pandai menjaga diri.
Petang aku pergi tunggu Aqil awal2 lagi supaya dia tidak menangis macam semalam. Happy dia nampak aku di luar kelas dia.
Abang pergi airport ambil MIL yang baru pulang dari Mekah.

No comments:

Post a Comment