25 January 2009

Balik kampung

Bestnya kalau dapat balik kampung masa cuti lama macam minggu ni. Ramai orang mengambil kesempatan cuti raya cina untuk pulang ke kampung masing2. Tapi aku tak balik kampung dok Bangi je laaa.... Pagi pergi breakfast di seksyen 7. Tengahari aku masak nasi ayam.
Petang aku dan keluarga ke kedai tupperware di Semenyih... aku membeli beberapa lagi bekas untuk kegunaan di rumah. Senang jeee... nak beli barang lepas jadi ahli tupperware, kalau tidak susah tak tahu nak beli dengan siapa. Kepada sesiapa yang berminat nak membeli barangan tupperware boleh hubungi aku...
Lepas itu kami ke taman putra, selera putra dan taman warisan... macam dah boring je pergi tempat2 ini tapi nak buat macam mana Aqil dan Amalia nak pergi berjalan2 kat situ.

No comments:

Post a Comment