28 November 2008

Bangun lewat hari ini

Hari ini terjaga dari tidur jam 6.47 pagi. Itu pun disebabkan Amalia menangis kalau tidak, tak tahu laaa terbabas la jawabnya...tengok di tingkap hari dah siang. Cepat2 aku kejutkan abang bangun sembahyang subuh. Subuh gajah la jawabnya hari ini. Aku takpa bercuti....Cepat2 aku ke dapur buat apa yang patut dan mandikan Amalia. Dah la baju tak iron lagi...terkejar2 je...Breakfast...aku suruh abang beli nasi lemak untuk aku sekali semasa dia nak beli untuk Aqil dan sepupu dia.
Hari ini tak sempat cium Amalia pun...sebab dia duduk dalam kereta abang...malas nak buka pintu nanti dia nak mengikut aku, itu pun dia dok menangis, sambil panggil mama...mama...kalau aku cium dia mahunya dia tak lepas aku. Just babai je la hari ini. Aqil masih tidur ...tak sihat lagi. Sampai ofis 8.05, lewat 5 minit je...ok la tu selamat lagi tak merah...terpaksa la memandu laju sikit hari ni...selaju2 aku pun 80 je tak berani laju2 sangat.

No comments:

Post a Comment