12 November 2008

Bahagi2 cheese cake

Hari ni aku bawa cheese cake yang aku beli semalam...lepas breakfast aku dan Ain pergi ambik kat kete aku. Kami ambik bahagian masing2. (aku punya dah ambik semalam). Ain bahagi satu bahagiannya kepada Tie...kesian sebab dia mengharap semalam. Yatei nak brownies tetapi disebabkan Hajar tak bawa beg duit terpaksa la makan yang aku pilih ni je...takpa tahun depan boleh beli tunggu 11.11.2009. Kalau nak tunggu yang promosi ni la, kalau tak beli je hari biase.
Bos aku EL hari ni...hureyyy!!! ade keje sikit je. Rehat aku n the geng ke Warisan...sempat beli tudung 2 helai. Bawa kete Ain, dia tak berani nak bawa lagi. Petang dok chat, search internet dan buat blog je laaa. Chat dengan Shaf di Riyad, Mesir. Panjang lebar bercerita.

No comments:

Post a Comment