09 October 2008

Puasa ke 27

Puasa ke 27, pagi basuh kain dulu dan lepas tu kami pergi Hotel Quality kat Shah Alam jumpa Wak (Abang aku, nama sebenarnya Murad) dan Ami (adik)...hantar pinggan milamie yang aku beli kat langkawi, nak suruh Wak bawa balik kampung...sebab kete aku dah tak muat nak bawa dua2 kotak sekali. Wak suruh pilih baju yang ada dikedai dia untuk anak2 aku, dan aku pilih untuk anak2 sedara yang lain sekali. Abang aku memang kuat buat bisness...kalau tidak tak boleh lah dia nak pakai BMW. Tetapi satu je takde orang rumah...bila la dia nak kawin? Dulu bisness perfume je, sekarang jual baju import pulak. Pukul 12 lebih balik. Malam packing barang2 untuk balik kampung. Rasa tak sabar dah nak balik kampung. Tahun ni keluarga aku balik lewat sekali, yang lain dah balik. Kalau ikut tahun2 sebelum ni family aku laaaa yang balik paling awal dan datang paling lewat sebab aku tak keje dulu dan suami aku boleh cuti bila2 masa je fleksibel. Petang berbuka ala kadar je. Malam kemas apa2 yang patut.

No comments:

Post a Comment