26 September 2008

26 Puasa


Ye...ye...hari ni last keje...tak sabar nak cuti raya....Hari ni edit keje semalam...mintak2 takde keje dah hari ni sebab dah takde mood nak buat keje. Jalan lengang je hari ni sebab sekolah dah cuti dan mungkin ramai yang dah balik kampung hari ni. Aku balik pagi Isnin...lambatnya...sebab abang ada kelas lagi di OUM. Tapi takpa sempat lagi nak pergi shopping...boleh beli apa2 lagi yang perlu untuk raya ni. Bestnya... BaLiK KaMpUnG!!!
Tengahari ada keje la pulak...memo to PP...tapi nak buat lepas rehat lah...

1 comment:

  1. selamat ari raya ... pesan ngan abg drive hati2..

    ReplyDelete