22 September 2008

20 September 2008


Hari ni aku dan Aqil pergi Sogo dengan komuter semata-mata nak ambik kek hati pari dari Kak Yah yang datang dari Sarawak...memang lama dah nak makan kek ni, jadi terpaksa la pergi jugak. Orang ramai giler, siap kena beratur panjang masa nak beli tiket. KTM pun time2 macam ni la mesin dia nak rosak. Jadi kena beratur panjang untuk beli tiket di kaunter. Dalam komuter orang ramai, maklum la semua nak shopping untuk raya. sampai kat Hentian Mid Valley baru boleh duduk. Nasib baik ade insan yang baik hati bagi Aqil duduk sebelah dia.


Kena berjalan pulak kat Hotel Noble untuk jumpa Kak Yah, nasib baik dekat je dengan Sogo. Seingat aku dah lama makan kek ni, masa zaman belajar kat UKM dulu...tu pun member yang bawak. Kalau ikut perancangan awal husband aku nak ikut, tapi disebabkan 'chicken pox' dia tak boleh pergi.


Sebelum pergi ambik kek tu aku dan Aqil saje jalan-jalan tengok handbag. Ada pulak yang berkenan dihati, akhirnya aku terbeli handbag (Valentino Creation) dan selipar (crocodile). sambil-sambil tu tengok-tengok juga barang lain, tapi semua dah beli masa aku datang dua minggu lepas (beli baju raya untuk anak-anak).


Pukul 3 aku balik...nasib baik orang tak ramai...boleh duduk dengan selesanya. Letih jugak...dah la kek tu berat. Tapi yang penting Aqil happy sebab dapat naik komuter.

No comments:

Post a Comment