25 September 2008

25 Puasa

Dekat-dekat nak raya ni ada la pulak keje...sedangkan mood dan suasana raya dah terasa. Fikiran dah dok kat kampung, jasad je dok sini. Balik kampung...ooooo...balik kampung....Kena buat memo to YMBK II. Dah siap draf pertama. Kalau boleh nak settle keje sebelum balik raya...maklum la nak cuti lama nanti tergendala la pulak...tengahari pergi CIMB bank in duit dalam ASB (untuk masa depan). Lepas tu lepak bilik Ain dan bergambar dengan Nana, hari ni Nana last keje kat sini...hilang lagi seorang kawan kat sini. Rezeki dia kat tempat lain. Bestnya bila la pulak giliran aku nak dapat keje tetap.
Nak berbuka dengan apa ye hari ni? rasa nak makan bihun goreng. Suami aku ajak berbuka di luar, dia rasa nak makan chiken chop malam ni. Aku pun teringin jugak. Tapi aku beritahu susah nak berbuka diluar...sebab Amalia tak dok diam nanti. Jadi kami pospone makan chiken chop di A'Famosa House malam esok...ermmmm sedapnya, lapar la pulak...hehehe...balik nak singgah Pasar Tani beli daging (aku suka beli daging di Pasar Tani sebab lembu kampung, aku tak makan daging import) dan sayur sikit.

No comments:

Post a Comment