23 October 2008

Jamuan Raya BPKA












Majlis bermula 11.30 pagi dengan mengadakan mensyuarat KBK. Selepas mesyuarat jamuan Raya diadakan. Makanan tak la banyak. Makanan berlebihan sebab ramai orang tiada. Lepas jamuan, sesi bergambar...kami bergambar sakan, bermacam2 pose. En. Bad jadi jurukameranya. Kelakar pun ada. Selepas sembahyang zohor mata rasa mengantuk laaa pulak...sebab perut kenyang sangat kot. Setiap kali ada jamuan Raya mesti ada sate...aku dah jemu makan sate. Aku bawa balik sikit makanan lebih (lontong, sate n kuah kacang dan rendang daging) boleh bagi Aqil dan Amalia.

Hari ni tak ada kerja sangat...excel dah siap. Rasa boring la pulak petang ni, Shamili dah balik kampung untuk sambut Deepavali. Call Jem tanya pasal blog...ye...ye...aku dah pandai tukar background blog aku. TQ Jem. Kerana Jem la aku pandai buat blog, kalau tidak, tiada la blog aku ni.




















No comments:

Post a Comment