24 October 2008

24 Syawal


Pagi ni hujan renyai2...sebelum datang keje bawa Amalia pergi beli nasi lemak. Asyik nak ngikut... je . Lapar rasa hari ni sebab malam tadi tak makan. Malam tadi jiran datang beraya kat rumah (Mok, Ain & Reza). Mereka suka melayan Amalia. Dekat pukul 10 malam baru mereka balik. Sampai je ofis...on PC lepas tu terus ke pantry buat air & makan dengan ofismate sambil berbual pasal rendang jamuan Raya semalam...Gee jumpa lipas dalam rendang tu masa dia nak panaskan semalam di rumahnya. Alamak...nak buat macam mana dah termakan masa jamuan...tak tahu takpa.


Member2 aku dok sibuk bincang pasal isu pekerja kontrak yang hendak diberhentikan perkhidmatan hujung tahun ni. Semua dok risau...macam mana la kalau betul2 kena berhenti. Ada yang dah tiada mood nak buat keje dan ada yang berserah pada keadaan. Yang pasti benda tak confirm lagi...kite tunggu dan lihat je lah macam mana nanti. Tapi aku rasa takan lah Kerajaan sampai hati nak berhentikan orang2 yang dah banyak berjasa (orang lain...tak termasuk aku) kepada Kerajaan dan negara. Rasanya dok kot...???.


En. Razali belum bagi keje pada aku lagi hari ni. Aku kemaskinikan maklumat Hutang Jaminan Kerajaan untuk diemailkan kepada AG.

No comments:

Post a Comment