28 March 2011

Huhuuuuuu... purse aku hilang di sini la...

Dah lama tak datang sini... last aku datang sini masa purse aku hilang dulu. Lepas tu dah rasa takde hati nak datang sini. Huhuuuuuu... purse aku hilangggggggggggg... takpa takde rezeki nak buat macam mana. Disebabkan Gina ajak, kami datang lagi ke sini... at least boleh jugak jalan2 dan beli apa2 yang berkenan. Mujur Gina ajak boleh la lagi aku ke sini. Kalau ikut hubby mesti dia taknak dah datang sini. Jangan hilang purse lagi sudah.

Hari ni tak ramai orang yang berniaga... barang pun tak menarik sangat.

Sementara menunggu mamanya menjenguk barang2 sempat lagi bermain di padang ni.

Aku dan Gina... masing2 membeli barang2 yang berkenan dihati. Nampak gayanya orang yang mengajak tak membeli sangat, aku pulak yang terlebih2... memang plan taknak beli apa2, tapi ada benda berkenan terpaksa la beli jugak... itu pun yang murah2 je. Kat sini tak best sangat compare dengan GS sebab barangnya agak mahal dan tak boleh bargain, kalau di GS barang lebih murah dan kite boleh bargain habis2an.

Yaya dengan patung Simpson...

Bekas telur ni aku pernah tengok dalam magazine sebelum ni... nampak terus beli, bagi aku macam unik je sebab bentuk ayam.

Aku tak beli banyak barang pun, antara barang yang aku beli bakul piknik ni dan bekas telur bentuk ayam tadi je... tak boleh nak beli sangat sebab di Brighton ni mahal sikit harga barang2nya. Rugi je kalau beli, baik aku simpan duit beli di GS lagi syokkkkkkkk...

No comments:

Post a Comment