04 March 2011

LCCT to Perth

Setelah hampir dua bulan berada di Malaysia akhirnya kami akan kembali semula ke Adelaide. Begitu sekejap masa berlalu... tak puas rasanya berada di Malaysia. Tapi nak buat macam mana kami terpaksa pulang ke Adelaide supaya hubby dapat meneruskan perjuangannya yang belum selesai.


Masa untuk check in. Alhamdulillah semua berjalan lancar.

Ami and his friends... thanks sebab sudi menghantar kami di LCCT.

Terima kasih jugak pada Eg dan keluarga sebab menghantar kami... satu lagi terima kasih sebab bagi kami tumpang duduk di rumah kalian buat beberapa hari.

Wak and Yura datang agak lewat sebab mereka ada perlawanan futsal... apa2 pun terima kasih sebab banyak melayan kami masa kami di Shah Alam dan Bangi. Terima kasih sebab bagi macam2 hadiah pada Aqil dan Yaya. Semoga impian Wak nak dapat anak akan termakbul.

Akhirnya kami sampai di Perth Airport... penerbangan mengambil masa lebih kurang 5 jam. Aqil dan Yaya macam biase lena je mereka tido masa penerbangan. Sedar2 je kapal terbang dah nak landing. Aku dan hubby pun tido, masing2 keletihan sebab hari2 terakhir di Malaysia kami ke hulu ke hilir menguruskan macam2 perkara.

Alhamdulillah kami selamat sampai di bumi Perth.

No comments:

Post a Comment