24 September 2010

Last day school term 3

Today last day Aqil bersekolah untuk term 3. Bermula la cuti sekolah selama 2 minggu. Aqil macam tak seronok je cuti sekolah sebab boring katanya. Aqil lebih suka bersekolah daripada cuti. Bagus betul la anak mama ni. Kalau di Bangi dulu bukan main lagi... ada aje alasan tak nak ke sekolah terutama masa nak ke kelas KAFA. Alhamdulillah sejak sekolah di sini Aqil hepi dan suka sangat ke sekolah, kadang2 siap suruh papanya hantar awal2 lagi sebab tak sabar nak jumpa teacher dan kawan2.

Parents boleh join masa ada perhimpunan di Hall ni pada setiap Friday. Aku selalu jugak pergi... Biasenya ada penyampaian hadiah, persembahan dan macam2 lagi. Masa ni jugak la akan diumumkan nama2 pelajar yang dapat award di dalam kelas masing2. Alhamdulillah Aqil dan 2 kali dapat.

Masing2 khusyuk dengar pengetua bercakap.

Aqil with his friends and Ms. Sherden. Bestfriend Aqil namanya Jokew orang Negro yang pakai baju sepasang putih tu. Jokew ni minat soccer and rugby maybe ni salah satu sebab Aqil suka kawan dengan dia kot.

Sebelum balik masing2 dapat cupcake... bukan main hepi lagi mereka dapat makan cupcake termasuk la Aqil. Ingat nak ambil gambar dulu tapi tak sempat cupcake dah masuk perut.

Comel je cupcakenya... muat2 semulut je... nasib baik Yaya tak nampak sangat masa orang lain makan cupcake ni sebab dok asyik main gelongsor. Kalau tidak mau ada yang mengamuk nak jugak.

Cuti sekolah ni hubby janji nak bawa kami jalan2, itu pun kalau hubby tak busy dengan study dia. Tak plan lagi nak ke mana2... tunggu je la bila tiba masanya. Nak janiji dengan Aqil nanti kalau tak jadi pergi ada pulak yang merajuk. So kena la tengok keadaan dan masa yang sesuai.

No comments:

Post a Comment