01 April 2009

Perasmian 5S

Hari ini perasmian 5S oleh KSP. Semua staf berkumpul di dewan untuk menyaksikan dan berikrar untuk majlis perasmian 5S. Semua staf diwajibkan memakai baju 5S. Lepas perasmian KSP melawat semua bahagian termasuklah BPKA. Semua kelam-kabut membuat persiapan terakhir sebelum KSP datang melawat. Termasuk lah aku yang ditugaskan mengurus bilik diskusi 1 dan 2. Aku terkejar2 dok buat tagging dan labeling. Nasib baik semuanya berjalan lancar. Lepas KSP ke bahagian lain jamuan makan diadakan. Apa lagi kami semua makan jeee... la. Aku antara orang terawal yang makan. Sebenarnya perut tak terasa lapar,tapi disebabkan semua dah nak makan, aku makan jeee... la. Semua lega lepas KSP datang melawat.
Lepas ni aku rasa, kalau staf tak kekalkan atau menambahbaik keadaan akan berselerak balik. Sementara nak sampai hari persijilan 5S nanti tak tahu la macam mana keadaannya. Sama ada bertambah baik, kekal macam sekarang atau berselerak balik. Tungguuu... dan lihattt...
(gambar akan dimasukkan kemudian)

No comments:

Post a Comment