02 April 2009

Abang dah nak ke Australia...

Nak kata suka... sedih pun yeee... abang akan ke Universiti Adelaide, Australia hujung bulan ni untuk meneruskan pengajian PhDnya. Akhirnya abang berjaya jugak menyelesaikan masalahnya untuk pergi sambung PhD. Bulan 7 kalau semua masalah dah selesai abang akan balik ambil kami anak-beranak untuk ke sana. Itu pun kalau abang sudah selesai semua keperluan pembelajarannya dan selepas dapat rumah sewa.

Perkara yang paling aku risau ialah Aqil dan Amalia, macam mana la dia orang nanti kalau papanya takde. Lagikan... abang pergi kursus seminggu pun dia orang dah demam, inikan pulak berbulan2. Pagi tadi dalam perjalanan ke tempat keje aku dok memikirkan hal ini aje. Pening jugak aku dibuatnya. Takpa semoga Tuhan tolong aku dengan permudahkan segala urusan aku dan hubby. Buat permulaan mungkin kami akan rasa susah sebab abang takde... lama2 ok la kot. Aku kena uruskan semua perkara di sini, terutama menjaga Aqil dan Amalia. Aku doakan semuanya berjalan dengan lancar.

No comments:

Post a Comment