13 April 2009

Family aku datang

Family aku datang dari kampung pada Selasa malam kecuali abah dan Azam tak datang. Abah tak sihat. Azam tak nak datang sebab nak exam... Sampai airport mereka terus stay rumah EG. Petang Khamis mereka semua datang rumah aku. Jumaat kami pergi beli barang buat coklat. Kalau ikutkan hati tak larat dan rasa tak sihat lagi. Malam Ila belajar membuat coklat dengan aku.

Sabtu - Pagi kami ke restoran di Seksyen 7. Lepas makan kami ke Darul Shifa. Sempat berbual2 dan bercerite dengan family aku. Walaupun sekejap terlepas jugak rindu. Dalam pukul 4 Wak datang ambil family aku... mereka akan balik ke Kelantan malam ini, flight pukul 8 malam, naik di Airport Subang. Lepas mereka balik rasa sunyi jeee... Aku, abang dan anak2 pergi makan petang di Seksyen 15. Malam tengok AF.

No comments:

Post a Comment