02 December 2008

Sedihnya...kena tukar unit lagi

Petang terima berita yang menyedihkan...aku kena tukar unit lagi... dari unit Jaminan Hutang kepada unit Pentadbiran. Aku baru je...rasa nak faham dan mahir dengan tugasan2 aku sekarang, dahhh... kena tukar ke unit lain pulak. Sedih sebab aku dah mesra dengan staf2 unit ini dan mula suka pada kerja2 aku. Lepas ni kena mula dari '0' balik. Harap2 kerja unit baru ni tidak membebankan aku dan moga2 kesemua stafnya ok, terutama bosnya En. Zawawi (orang Kelatan). Dulu masa mula2 dapat penempatan, aku dah mintak tukar tak nak unit ni sebab macam terlalu berat kerjanya, tapi En. Zawawi cakap tak boleh tukar, cuba buat kerja dulu. Sekarang aku dah faham tugasan unit ni, kena tukar la pulak...Aku tak boleh dah nak bekerjasama dengan Gee, Dilla, Rubi, Su, Ir dan En. Li. Kalau macam ni cepat2 la abang dapat sambung belajar. Tak payah nak fikir pasal kerja dah. Uuuhhh...sedihnya. Takpa la nak buat macam mana, dapat ilmu lain pulak.

No comments:

Post a Comment