18 December 2008

Membeli belah


Rehat tadi lepas makan aku and the geng pergi cuci2 mata di bawah, sebab hari ini dan esok ada jualan sempena dapat gaji. Pandai betul penjual2 ni time orang dapat gaji ni laaa... dia nak berniaga kat bawah tu. Memang nak suruh staf MOF ni perabih kat situ dulu...dah laaa...mesin ATM di sebelah je, memang bijak betul strategi bisnes mereka. Aku mula2 saje je nak menengok, tetapi terjumpa pulak ada orang jual tupperware yang memang aku nak beli...berhenti tengok dan bercakap dengan penjual tersebut. Nak beli tetapi aku dah order dengan staf di Unit M. Tetapi terbeli la jugak mug satu. Lepas tu...nampak laaa...pulak ZUCO Fashion jual baju yang dah siap, berkenan la pulak sebab ada saiz aku dan fesyen dan kainnya cantik2...kalau tidak sebelum ni kalau nak beli baju siap tak berani sebab kebanyakannya saiz besar2. Terbeli la pulak 3 pasang baju. Nak buat macam mana dah berkenan, kalau tak beli mengigau pulak nanti.

No comments:

Post a Comment