31 December 2008

2008 penuh keberkatan

Kalau difikir2kan apakah pencapaian diri aku bagi tahun 2008???. Yang pasti aku dan keluarga hidup bahagian. Kalau dari segi kerjaya...tahun 2008 lah tahun yang banyak memberi rezeki kepada aku, kerana aku diberikan rezeki oleh Tuhan untuk bekerja di MOF walaupun secara kontrak. Kerja tetap masih belum menjenguk ke pintu rezeki aku ini. Walaubagaimanapun aku tetap bersyukur dengan kurniaan Ilahi kepada aku dan keluarga. Diharapkan pada tahun 2009 akan lebih memberi kejayaan dan kebahagian kepada aku dan keluarga. Sama ada di dunia dan di akhirat.
Untuk anak2 mama...mama harapkan kalian berdua akan membesar dengan sihat. jadilah anak yang baik, soleh, berjaya dan comel. Buat Aqil selamat menempuh alam persekolahan Darjah 1 di Sekolah Rendah Kebangsaan Jalan 2, Seksyen 2 Bandar Baru Bangi. Semoga anak mama akan menjadi seorang pelajar yang cemerlang. Bagi Amalia...semoga lebih cerdik, ceria dan comel. Mama dan papa amat menyayangi kalian berdua. Doa mama dan papa sentiasa mengiringi Aqil dan Amalia. "HaPPy NeW YeAr 2009".

1 comment: