11 May 2009

Yaya... Yaya...

Pagi tadi aku ke pasar dengan Yaya. Yaya siap bawak baby dia sekali (bear yang aku bagi masa besday dia). Sampai je pasar Yaya cakap dia tak nak turun. Jadi aku pergi beli makanan, aku parking kereta dekat je dengan tempat aku nak membeli tu dan mata aku tak lepas2 memerhatikan Yaya. Dalam perjalanan balik dia cakap nak makan ais-krim dan burger. Aku cakap ais-krim dah ada dalam peti. Yaya kata ok. Yaya tanya aku... mama nak pergi kerja ke? Ye aku cakap... dia macam termenung jeee... Aku cakap nanti petang mama balik ye. Dia kata emmm... Sampai je depan rumah aku cakap salam dulu dan kiss mama. Dia pun salam dan kiss aku. Lepas tu dengan spontan Yaya suruh dan pegang tangan baby dia suruh salam aku, tergelak aku dibuatnya. Cerdiknya anak mama!!! Yaya turun terus duduk depan rumah dan MIL dok memujuk dia suruh masuk dalam.Aqil tak bangun tidur lagi.

"Aqil dan Amalia memang penyeri hidup aku dan abang. Mama cayang Aqil dan Yaya".

No comments:

Post a Comment