10 May 2009

Bawa Aqil jalan2 sempena Happy Mother's Day...

Biase lah kalau hujung minggu kena bawak Aqil jalan2... walaupun papanya takde, aku la yang kena bawakkan... kalau tidak kesian kat Aqil asyik dok rumah je. Yaya memang aku tak bawak... kalau ada hubby takpa la. Kalau bawak dia nanti macam2 hal pulak nanti... tunggu Yaya besar dulu yer. Kami tak pergi jalan jauh pun setakat Billion di area Bangi ni je... macam biase la makan2 and beli mainan untuk Aqil danYaya. Petang Sabtu aktiviti wajib ialah ke pasar malam... beli lauk, sayur dan barang dapur yang lain.

Hari Ahad aku bawa Aqil makan di Secret Recipe sempena hari ni adalah "Hari Ibu", Biasanya kalau hari ibu hubby akan bawa kami pergi makan kalau hari istimewa macam ni. Memandangkan hubby nun jauh di sana terpaksa la belanja diri sendiri dan anak2... takpa demi kejayaan abang teruskan perjuangan PhD tu yer. Frustnya kali ni di Secret Recipe banyak kek yang dah habis sebab ramai orang beli sempena "Hari Ibu" so kami terpaksa la makan mana yang ada aje. Aqil ok je... yang petang anak2 mama hepi.

Petang pulak aktiviti mengemas. Aku asingkan barang2 yang nak dijual, di simpan dan di buang. Huhhhhh... penat jugak semua benda aku yang kena handle sorang2 ni... tapi takpa susah2 dahulu, senang2 kemudian. Semoga aku tabah melalui saat2 ini. Amin.

Buat ibu2 semua termasuk Ma diucapkan 'Happy Mother's Day'

No comments:

Post a Comment