10 July 2010

Hepi Besday Aqil '8 years old'

Hari ni kami mengadakan majlis harijadi Aqil yang ke 8. Hubby jemput kawan2 yang terdekat dengan tempat tinggal kami dan yang rapat2 je. Aku buat nasi ayam, lontong, bihun goreng, agar2, dan bubur pulut hitam.













Aqil hepi sangat sebab dapat hadiah dari kami dan dapat kek harijadi dengan lilin spiderman. Yaya pun hepi dapat kek barbie. Kami terpaksa beli dua biji kek, kalau tidak berebut pulak nanti. Tak ramai yang bawa hadiah untuk Aqil sebab masa hubby jemput kawan2nya dia sengaja taknak bagi tahu ni majlis harijadi, cuma majlis makan sikit2 je.

Kami jemput tetamu dalam pukul 4. Semua tetamu yang kami jemput hadir. Mereka semua terkejut sebab aku buat banyak makanan sendiri. Aku dah biase... hubby pun ada tolong sama. Tetamu yang datang ada jugak membawa makanan. Rupa2nya kat sini kalau ada jemputan makan masing2 akan bawa makanan, aku tak tahu la pulak... jadi bertambah2 la makanan. Mereka semua sangat berpuashati sebab dapat makan banyak makanan dan siap boleh bawa balik lagi. Hepi sangat sebab Aqil hepi dengan majlis harijadinya, tetamu hepi dan hajat nak jemput kawan2 hubby makan tercapai.

1 comment:

  1. bestnya kak azi and sgt kagum sebab boleh masak sendiri ^_^

    ReplyDelete