07 July 2010

Catering

Hari ni aku masak makanan yang ditempah oleh member hubby Suzanne. Dia orang nak makan makanan Malaysia. Aku dah bagi beberapa menu/cotation kepada mereka untuk pilih makanan mana yang mereka nak order. Akhirnya mereka pilih untuk order nasi putih, rendang daging, ayam percik, kerabu, lontong dan agar2 santan.

Ayam percik

Rendang daging

Kerabu mangga pudina

Lontong

Agar2 santan


Cek mek molek

Aku masak rendang dan agar2 malam tadi lagi. Bangun pagi aku terus masak makanan2 yang lain pulak... banyak benda yang nak kena masak, nasib baik makanan ni untuk makan malam takde la aku kalut sangat dan aku sempat lagi buat cek mek molek sebagai makanan percuma.

Lepas makanan semua siap kami pergi hantar di city. Harap2 Suzanne dan kawan2nya suka dengan makanan yang aku buat serta berpuashati. Lain kali boleh order lagi.

No comments:

Post a Comment