28 September 2009

Balik Bangi dan singgah bermalam di Cherating








Bestnya makan sotong, ikan & udang celup tepung dengan air kelapa...
di tepi pantai di Penarik

Raya ke lima kami bertolak balik Bangi... kami ikut jalan KT singgah makan ikan, sotong dan udang celup tepung di tepi pantai, beli kepok lekor dan singgah di pasar Payang beli batik. Kami singgah bermalam di Cherating (Legend Resort). Memang tiap2 tahun kami akan singgah bermalam di sini. Biase la Aqil nak mandi pantai dan kolam. Yaya pun sama dia dah besar, dah reti dan happy nak mandi pantai dan kolam. Kami sampai Cherating dalam pukul 6 petang... hujan jadi kami dok dalam bilik je la. Malam keluar makan. Pagi esoknya abang bawa Aqil dan Yaya mandi pantai dan kolam. Lepas mereka puas mandi dan main2 dalam pukul 10.30 pagi kami check-out... nak cepat punya pasal aku tertinggal kain napkin Yaya yang aku jemur di pintu peti. Rasa terkilan pulak tertinggal kain tu... biasenya aku double check... entah macam mana kali ni aku tak cek sekali lagi. Aku kena call untuk mintak poskan kain tersebut.

Dalam perjalanan aku tido aje... letih. Kami singgah di R&R Lanchang dan McD di Serdang. Sampai rumah dalam pukul 3 petang. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment