01 May 2010

Hari pertama di Adelaide






Sampai je di rumah abang Nordin, member hubby dah sediakan breakfast untuk kami iaitu nasi goreng dan roti telur. Alhamdulillah aku memang lapar sebab dalam penerbangan aku tak berselera langsung nak makan. Suasana sunyi aje kawasan rumah kami ni aku tengok... tak nampak orang lalu lalang, kete pun sama dua tiga buah je yang lalu...

Aku dan Aqil mula mengeluh... Aqil cakap "sejuk la mama, Aqil tak tahan la, nak balik Bangi la". Aku cakap "lama2 nanti Aqil biase la". Sebenarnya aku pun tak tahan jugak... he3...

Malam kami kuar beli makanan & stokin di IAG...

Suasana memang berbeza dengan negara kite... sini sejuk, sunyi dan aman je. Rasa sayu pun yer jugak... rindukan Malaysia. Semoga kami semua dapat menyesuaikan diri dengan kehidupan di sini. Semoga kehidupan kami berjalan lancar, dijauhi dari masalah dan selamat di mana jua kami berada.

1 comment:

  1. kak azi, keep updating ur blog ok!!! nak tau cerita kat sana hehe

    ReplyDelete