31 March 2010

Serah tugas

Today last day aku keje, so kena kemas dan buang apa yang patut. Takde la penghuni lepas ni nak kena mengemas lagi. Aku serahkan semua fail Unit pada Farhana dan srek kertas2 yang tak pakai lagi. Stationery aku bagi pada Ain dan Farhana. Sedih pulak rasa... Nota serah tugas aku bagi pada Farhana... harap2 Farhana dapat continue keje aku, maaf ye Farhana kalau menyusahkan.


Cabut semua catatan di dinding

Pilih mana yang pakai untuk srek

Yang mana nak buang ni?

Yang ni nak bagi pada Farhana

Nota Serah Tugas

Explain pada Farhana keje2 aku yang belum settle

Kak Zie harap Farhana tak hadapi masalah nak sambung keje2 Kak Zie, kalau ada masalah call la ye

Dah kosonggggg... huhuuuuuu...

Aku pasti merindui tempat keje aku ni

Bagi stationery pada Ain

Yang ni aje aku bawa balik sebagai kenangan keje di MOF

No comments:

Post a Comment