08 March 2010

Jalan2 hujung minggu



Sabtu - kami ke Jaya Jusco Equine semata2 nak tukar baju yang aku beli semalam. Aku tak perasan rupa2nya blouse yang aku beli semalam terkoyak dan ketat. Lepas tukar baju kami ke KFC, biase la Aqil dan Yaya mesti nak makan2 dan nak beli mainan. Lewat petang baru kami sampai rumah. Lepas Maghrib aku dan hubby ke pasar malam.


Nasi kerabu

Ahad - pagi2 lagi aku bangun dan masak nasi kerabu. Hubby hepi dapat makan nasi kerabu yang aku buat sendiri. Sejak balik dari OZ hubby bertahan tak nak beli nasi kerabu yang dijual sebab nak tunggu makan yang aku buat sendiri. Berselera betul hubby makan sampai 3-4 pinggan. Puas hati aku masak sebab hubby dan anak2 pun suka makan.


Layang2 yang dijual di Tasik Cempaka

Seronok tengok orang main wau dan layang2

Yaya pun bersemangat nak main bola sama

Tengok abang Aqil nak sepak bola

Asyik dok tengok orang main layang2, siap cakap "layang2 Yaya tak bawak". Memang ada kat rumah tak bawa pun...

cepat abang... cepat... Yaya pulak

Yaya la pulakkkkk...

Golllllllllll...

Petang aku, hubby dan anak2 ke Tasik Cempaka. Aqil nak main bola sepak dengan papanya. Yaya pun main sama. Sejak hubby ke OZ kami tak pernah ke situ. Hepi Aqil dan Yaya sebab dapat main2 kat situ. Sejak akhir2 ni Aqil minat betul dengan bola sepak. Astro kat rumah siap suruh tukar kepada channel sport. Katon2 ni dah tak minat dah.

No comments:

Post a Comment