31 March 2010

Hari Terakhir di MOF

Last for punch card... huhuuuuuu... sedih sangat masa ni, Tuhan aje yang tahu.

Last meeting... bergambar dengan semua PSU dan bos Seksyen D.

Terima kasih kepada yang bagi semua ni.

Bersama kawan2 Seksyen D.

Kawan2 belanja makan di SR Selera Putra... terima kasih pada Ain, Pn. Nurul, Farhana, Adlina, Ng dan Farhan.

Pintu masuk ke BPKA.

Pintu masuk utama MOF.

Nota Serah Tugas

Bersama teman baik, teman sebilik, teman merayap, teman makan dll aku di MOF, Ain, kak Zie pasti merindui Ain.

Semakan kali terakhir sebelum serah tugas...

Dah kosonggggg... aku pasti merinduinya...

Nor Azita Ghani PK(D)3...lepas ni sapa la ganti ye.

Ni la bilik aku PK(D)3

Serah tugas pada Farhana.

PC aku... babaiiiiii... huhuuuuuuu...

Cenderamata dari Bahagian, TQ.

Hari ni merupakan hari terakhir aku bekerja di MOF. Sedih dan sayu je rasa dihati nak meninggalkan keje yang susahnya nak dapat dan meninggalkan kawan2 yang baik2 belaka. Tapi apakan daya demi anak2 dan suami aku terpaksa membuat pilihan.

Perasaan aku hanya Tuhan aje yang tahu. Minggu2 terakhir ni sebenarnya aku dah rasa sedih tetapi aku tak tunjuk je. Sekali pikir memang sayang nak berhenti keje. Kalau dipikirkan sebelum ini betapa susahnya nak dapatkan pekerjaan rasa rugi je berhenti keje. Tapi nak buat macam mana demi suami dan anak2, aku terpaksa korbankan kerjaya ku. InsyaAllah kalau diizinkanNya dan kalau ada rezeki boleh lagi aku bekerja.

No comments:

Post a Comment