01 April 2010

Back to the normal

Hari ni bermula episod hidup aku kepada keadaan asal seperti dulu, menjadi suri rumahtangga sepenuh masa. Dengan aktiviti2 biase sebagai seorang isteri dan ibu. Sebenarnya aku sedih jugak berhenti keje di MOF. Kalau pikirkan betapa susahnya nak dapatkan keje memang la rasa rugi sangat tapi nak buat macam mana aku terpaksa membuat pilihan. Ramai orang berebut2 nak keje tapi aku pulak berhenti... kalau dipikirkan memang rugi sangat tapi apakan daya.

Bangun pagi aku asyik dok ingat saat2 aku bekeje... aku bangun pagi2, bersiap2 nak ke ofis, ke cafe, makan2 di pantry, buat keje KPD, TEKUN................,meeting, time rehat ke cafe/pasar tani/Alamanda dll bersama Ain, bergosip, bergambar dalam bilik, menjual tudung, tengok kain yang Ain jual dll. Kalau diingatkan memang ianya kenangan manis yang tak akan dilupakan dalam hidup aku. Pengalaman yang tak akan aku lupakan sampai bila2. Kalau la putaran masa boleh berundur, teringin aku berada pada saat itu kembali... huhuuuuuuu... demi Aqil dan Yaya mama kena hilangkan perasaan kesal ini.

Mama doakan rezeki mama bertambah selepas ini dan moga2 keluarga kite bahagia dan dirahmati Allah sentiasa.

2 comments:

  1. miss u kak azi. jgn sedih2 tau, kalo akak sedih, ain lg sedih kat sni. msuk bilik tgk meja akak, tp akak xde.kosong je.. alamak, termenangis la plak...

    ReplyDelete
  2. amin..kak azi..ina pulak rasa mcm kak azi bertuah sgt tak yah terikat dengan kerja makan gaji like we all =D

    ReplyDelete