02 March 2009

SeLaMaT HaRi LaHiR YaNg Ke 2 TaHuN AmaLia SaYaNg



















28 Februari 2009 aku mengadakan majlis harijadi untuk Amalia. Aku menjemput anak2 jiran terdekat dan kawan2 rapat je. Majlis bermula jam 5 petang. Ramai jugak tetamu yang hadir walaupun hari hujan. Aqil dan Amalia happy sangat. Tengaharinya Aqil dan Ra sibuk mengepam belon untuk digantung sebagai hiasan. Antara menu yang aku sediakan ialah nasi dagang, bihun goreng, nugget dan sosej, karipap, puding caramel, dadih, keropok, tembikai dan kek harijadi untuk Amalia. Majlis berjalan dengan lancar, tetapi aku frust sebab kek yang aku order tak sedap..., kali ni kek tak habis. Kalau tahun lepas pulak tak cukup, sebab keknya sedap. Untuk kali ni keknya rupa aje cantik tapi kalau makan tak sedap pun. Lepas ni tak boleh tempah dah dengan orang niii... Lebih baik aku beli secret recipe macam tahun2 sebelum ni.

No comments:

Post a Comment