25 June 2009

nak cite apa yeee...

pagi tadi Yaya bangun awal... macam biase la kalau dia bangun awal mesti nak ikut aku ke pasar. Yaya kalau bangun pagi mesti buang air besar, jadi kena urus dia dulu. ikut aku ke pasar siap bawa lipstik lagi (lipstik yang dah nak habis), dia cakap nak comel. tak bagi nanti dia menangis. sampai pasar nak tengok orang buat roti canai pulak, aku kata "tengok esok la mama nak cepat", Yaya kata "ok" lepas tu cakap "tak nak kawan mama la tak bagi tengok orang buat roti canai". lucu pun ada... sampai sekerat jalan Yaya cakap "Yaya nak hantar mama kerja" aku cakap "tak boleh", dia nak jugak. sampai depan rumah tak nak turun, aku cakap ada ais krim dalam peti dia terus nak turun, lepas tu siap salam, babai dan cakap pada aku "elok2 yeee..." maksud dia suruh aku jaga diri dan drive carefully la tuuu... cerdik betul Yaya n lepas tu buat flying kiss. tersenyum je aku bawa kete teringatkan perangai Yaya. comel anak mama!!!.

No comments:

Post a Comment