30 June 2009

Aqil ooo... Aqil

Ini kisah Aqil pulak sejak 2/3 hari ni dia tak bawa balik duit belanja. Aku bagi di RM1 untuk bawa pergi sekolah. Tapi sebelum2 ni Aqil akan bawa balik RM1 jugak sebab dia tak membeli di sekolah. Tapi sejak kebelakangan ni dia tak bawa balik duit tu. Aku tanya dia kata beli alatulis, ok la. Aku tengok ada pemadam dan pembaris dia beli. Tapi semalam tangan dia ada luka2, aku tanya... dia cakap dia jatuh masa orang dok tolak2. Tanya duit mana, dia kata ada budak darjah 3 mintak duit masa rehat, dia bagi la... aku rasa pelik dah. Aku terpikir ada orang buli Aqil ke di sekolah? Tanya sekali lagi dia kata takde laaa... dia membeli. Yang mana satu Aqil ni?. Risau aku dibuatnya. Cerita pada abang hal ini, abang pun turut risau kalau la betul Aqil dibuli di sekolah. Abang tanya Aqil dia jawab benda yang sama... kejap gitu... kejap gini.... Aku ingat nak ke sekolah dia time rehat, nak pergi intai apa sebenarnya?.
Macam2 perkara la, dah la abang takde. Aku nak pikir pasal abah lagi, Aqil lagi, pasal nak pergi OZ lagi dll. huuu... Ya Tuhan tabahkan lah hati hambaMu ini. Amin.

No comments:

Post a Comment